czwartek, 27 sierpnia 2015

Dobry pracownik.




Dobry pracownik.
Następujące dokumenty które należy złożyć gdy szukamy pracy:
CV - twój życiorys zawodowy

CV to prezentacja twojego wykształcenia, przebiegu pracy, doświadczeń zawodowych oraz cech charakteru, które będą przydatne na stanowisku na jakie aplikujesz. Aby działało na twoją korzyść, musi być zwięzłe, precyzyjne - a przede wszystkim prezentować konkretne i rzeczowe informacje.
Jak szukać pracy : przez Internet, Urząd Pracy, prasa.
Jaką prace chcieliby podjąć nasi uczestnicy WTZ.
Asia opiekunka do dzieci. Beata pomoc domowa. Sylwia chciała by zostać piosenkarką. Malwina pracowałaby w kuchni. Marta jako krawcowa. Marcin też w krawiectwie. Ola też chętnie zajęła by się szyciem. Jak również Michał też by czuł się w krawiectwie. Paulina chciałaby zostać grafikiem komputerowym , zarówno Justyna chciałaby znaleźć prace jako grafik komputerowy.
Ania chciałaby opiekować się dziećmi lub osobami starszymi. Magda zajęłaby się chętnie pracą przy komputerze.

Pamiętajmy o tym że dobry pracownik powinien być: Pracowity, punktualny, kreatywny oraz odpowiedzialny za swoje stanowisko pracy.
Żanetta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz